那天去診所檢查, 醫生說Beku一齊正常, 我跟老公當然開心, 最開心當然是醫生告訢我們Beku 的性別, 是我最鍾意的... 

離開診所的時候, 老公說 :" 以後我們要睇多些靚女照, 胎教嘛, 睇多D, Beku都會靚D."

我說: "好呀... 咁你唔好望Beku太多, 怕會越望越似你!! 哈哈...  "

老公說 :"以後行街, 我要望多D靚女, 如果靚女鬧我, 我會話佢知, 因為妳靚嘛, 所以我想望多兩眼, 等我個囡都好似妳咁靚, 嘩! 個靚女聽完一定Rum晒, 哈哈, 我又可以名正言順睇女仔... "  (咁都得??? )

不過, 講真, 靚唔靚都係其次, 最緊要都係身體健康, 條命唔太差咁就夠了. 因間太靚的話, 成日比人呃或成人呃人就唔好啦. keke...
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()