今日下午, 上咗我第一堂的產前運動. 之前有朋友在另一家醫院上過, 佢話第一堂通常只係睇播影帶, 無麥點教的. 所以都唔抱太大期望. 但估唔到贊育醫院既產前運動班咁堅, 一上堂便開始教授, 感覺充實好多!

上完黎一課, 我覺得產前運動真係好重要, 原來在懷孕嘅十個月, 身體機力係會為生育而改變的, 所以, 我地D筋骨開始鬆, 而且越黎越鬆, 盤骨開始擴大, 全部都係為生育而作準備. 同時, 因為我地陀住個胎十個月, 某程度上, 身體係黎十個月係負苛過重, 所以, 處理得唔好, 很容易產生腰骨痛, 恥骨痛, 水腫, 抽筋... ... 病徵, 如果沒有做運動的話, 情況可能會惡化, 甚至有後遺症, 生完BB後還會周身骨痛. 不過最重要係, 如果有做一些適當的產前運動, 不但可以減少痛症, 生起黎都會容易D, 唔洗係產房痛幾十個鐘都生唔到, 黎個至係main point!!!

今日第一堂, Miss教左幾個針對性的運動 :

1. 腳部運動 - 防抽筋.
2. 腰腹運動 - 啟動"天然腰封", 同時矯正腰部及盤骨的姿勢.
3. 腰腹運動 - 防止背痛, 有助血液流通.
4. 會陰運動 - 增強會陰的收縮力, 有助生產.

除左運動之外, Miss仲教咗我地正確的 :

1. 坐姿.
2. 躺下及起身的姿勢.
3. 盤骨的闊度.

唔上堂都唔知, 原來日常生活, 姿勢做得唔好, 就會影響我地嘅盤骨位, 腰骨及頸部. 如果我地懷孕時都唔做d運動去加強對身體既保護力嘅話, 生完... 痛苦嘅就係自己, 老咗亦會有好多問題出現. 聽完之後... 真係要好好咁, 每晚做d產前運動啦.



arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()