好緊張!終於到咗第28週啦,亦即踏入懷孕後期階段,仲有12週Beku就會出嚟見大家啦! 

心情開始有D亂呀!點解?一嚟係開心啦,因為肚入面既小生命仲有唔夠3個月就會出嚟見大家嘛,等咗咁耐都仲等嚟一刻,二嚟就係開始有D擔心,雖然話已經去到懷孕後期,但無人會知道餘吓既12週會有D麥野事發生?也唔知會知,竟然生果一刻係點呢?Beku生出嚟係咪健健康康呢? 生產過程順唔順利呢? 會唔會痛到我叫救命呢??? 真係好多好多問題,開始令人擔心......

不過點都好,都捱過咗28週了,我都希望餘吓既12週可以順利渡過,我相信Beku都係咁唸,好想出嚟見下佢未來既爸爸媽媽,期待著日後成長的家及環境! 努力呀!

P.S.踏入第28週嘅第一日,我好心急走咗去照4D,想睇吓Beku而家係點樣! 今次個樣大個咗,面珠dun嘅肉都多過之前,睇嚟Beku係個肚入面都食得瞓得呃,不過佢好衰,成日好神秘咁只比側面我地睇,攪到我地全程都睇唔到佢成個樣,真鬼馬! 



arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()