之前電視台有套叫“師奶唔易做“既劇集,真係講晒所有“小師奶“既心聲。其實,不單只師奶唔易做,孕婦都唔易做!
 
以前成日會覺得大肚之嘛,有幾難?身邊的朋友懷孕不久,好像是眨吓眼,幾個月後就話生咗個健健康康的小BB。你又睇吓D十幾歲既小妹妹話咁易就有咗就知唔難啦!(唉!都話明佢哋係十幾歲卜卜脆啦,所有機能都好Fresh,又點同我地嚟D比較?)說實在話,當自已真真正正開始計劃懷孕到現在,不論發生在自已身上的,或朋友身上的,或在網上看到的,其實都發現,要懷一個小生命並待它能夠健康成長至出世,其實都不是容易事......
 
 
~ 有的試 過懷著双胞胎,每每一上班便流血,需要卧床休息,最後還要住院觀察,幸好最後沒事,現在已懷了6個月了。
~ 有的試過在最初的數週,找到不胚胎, 流啡/流血,或是胎兒沒有心跳,無色無聲的情況下,小生命離開了自已。
~ 有的在懷孕中期,發現了蛋白尿(蛋白尿可令胎兒停止發育)最終要終止懷孕。
~ 有的在懷孕後期,胎兒突然心跳停止,胎死腹中。
~ 有的計劃了很久,用了很多方法,都未能成功懷孕!
~ 有的成功懷孕了,但最終因為身體的某種因素,最終小生命不能健康成長!
 
所以,能夠順順利利地懷著小生命至生產,原來都不是一件易事!當小生命能夠健康成長時,又要身邊的人懂得體諒/關懷,為孕婦營造一個安樂/舒服的環境,這樣才不致孕婦容易患上產前/產後抑鬱。說實講,自懷孕後,我終於明白為什麼政府要立例保護孕婦的權益,原來,現今的香港社會,依然有不少歧視孕婦的人存在!他們大多會不滿為什麼孕婦常常要去覆診?為什麼流少少血便要卧床不上班?為什麼可以享有10週產假咁著數... 其實真係唔明白,點解佢地會有咁既唸法?
 
所以,其實孕婦真係唔易做,因為整個階段都會面對或擔心不同的問題出現,如果個個都可以做到100%無困難的孕婦,你話多好呢?


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()