估唔到嚟個颱風“浣熊“咁勁,除咗為香港帶嚟40前來最早的一個三號風球之外,仲帶嚟黑色暴雨!!!

當尋日下午四點幾開始掛黑雨時,起初都唔覺得有D麥野,只係覺得又大風又大雨,老公仲要返工,又有緊要野做返唔到嚟真係好慘! 咁我唯有自已一個留係屋企,將D窗關晒佢啦!好似以往打風咁,只開少少氣窗“頭頭氣“。點知,黎個<浣熊>真係唔簡單,竟然將D黑雨由小小既氣窗吹入屋 內,不單攪到個假天花有水點,連整個窗台都弄濕了,窗台附近的地板也有水質。真係誇張!




以前就算打八號風球都未試過咁勁!我嗱嗱淋連個氣窗都關埋佢(粗身大細你仲“琴“高關窗?無呀! 我只係攞把摭鈎隻窗隻咋!)唸住安全啦! 點知...突然聽到廁所有D “Bang ling 𠾐𠾐"嘅聲,原來廁所入面把抽氣扇嘅擋風葉爛咗,而家係到半天吊,所以D風一吹嘅話佢就會左右搖擺,撞落隻窗到所以“𠾐𠾐聲“。點解老公唔係到先 有咁多事架?又想老公早D返,但又知佢好鬼忙,真係呢...嚟個颱風+黑雨都攪到我成晚都“囉囉攣“呀!

好在,今朝起身浣熊走了,黑雨紅雨黃雨都除下了,雨過天晴,個人都開心D,仲特登落街買咗份早餐食! 不過呢...老公就慘了,仲未收得工,仲係公司做野,希望佢可以快D做完野返嚟休息吓啦!



arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()