之前睇了一些懷孕書,成日話到懷孕後期會有宮縮現象。其實宮縮,並不只在後期才有,只不過懷孕後期的次數會比初期時密,主因是子宮要為應付生產那一刻而不斷練習嘛。

記得第一次感到宮縮,應該係13-14週嘅時候,每朝瞓醒,小腹中間就會不期然硬咗!但又唔會痛,又唔會有麥特別感覺喎,過1-2分鐘便會放鬆返,個肚皮 又會軟返架啦。後來問醫生,佢話嚟D係正常的宮縮,由初期已有(次數較少),因為子宮都要慢慢練習一下,為生產而準備,只要唔痛無異樣就無問題了。

隨著肚皮越來越大,週數越來越多時,宮縮的情況也越來越多,以前可能一天才1-2次的宮縮,現在可能有8-9次之多,尤其當你突然站起來,起床時等,都很 容易有宮縮的情況,不過正如醫生所說,咁係正常的,不用太擔心。再過多1-2個星期,可能還開始有假陣痛的情況出現(宮縮+不規律的痛),這都是子宮為生 產而作的準備,只要不是有規律的陣痛便不需太緊張。不過,如果是有規律的陣痛的話(即約30分鐘痛一次),就即係生得,可以攞走佬袋去醫院準備了!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()