見嚟兩日天氣好轉,有D風,濕度又不太高,係時候要洗一洗Beku衫了!

有人話BB衫要手洗,其實薄薄一兩件衫,紗巾等用手洗是沒有問題,如果一大堆衫/厚衫都用手衫的話,相信需要很多很多時間及精神。上網見其他媽咪分享,其實都可以用機洗的:
1)先加少少洗衣機&滴露,空機洗一次後,便可以放入BB衫清洗了。
2)買一部細細部的私家嬰兒洗衣機(聽說數百元有交易)。

我屋企咁細,當然唔會選擇買部私家洗衣機啦! 尋晚見天氣乾乾爽爽,又有D風,係時候開始要洗Beku衫了,於是先將洗衣機空機洗一轉後,便開始洗Beku衫仔。其實嬰兒衫細細件,一次過真係可以洗好 多件(我今次都洗咗30多條紗巾,3對腳套/手套,3條口水肩,4張薄包被,N咁多件衫仔/和尚袍),但係洗完後掛起上來真的很花時間,我們差不多用了大 半個小時才完成。這只是冰山一角,還有很多衫仔未洗呢!!! 我已經進行分流程序,太大件的,或厚身的冬天衫,將會待Beku出世後才處理。

我地已經執好咗2格櫃桶放Beku衫仔,我唸...應該夠用吧!

P.S. 以前覺得屋企的衣夾太多,用極都用唔晒,但尋晚一機Beku衫,已經用盡我家所有衣夾了!真係估都估唔到呀!



arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()