已經33週多了,其實Beku的郁動都不斷在改變 ,由最初的,好輕微地彈吓彈吓,跟住係大大力地踢你兩腳 或不停在舞動,到現在,係慢慢在蠕動,感覺都很特別很不同。開始好珍惜Beku在肚內的郁動,因為再過多幾個星期,Beku出世後,這種微妙的關係就會消 失,beku不會再在我的肚皮內活動,而是活生生的在我眼前出現。

有時都會很擔心Beku不再郁動,試過有一天,Beku好像幾個小時沒有活動,真的很緊張,但當我跟老公研究是否需要入院檢查時,她又會輕輕的踢我一吓; 又試過睡至半夜去廁所後返床瞓,通常Beku都會郁郁下(可能我嘈醒咗佢啦!)但有幾次我去完廁所返上床佢都無動靜,我就會唸...點解今晚Beku無郁 嘅? 跟住...佢就會突然跳一下等我感覺到,唔知Beku係咪聽到或者知道我唸麥? Anyway,只要佢有郁,就令我感到好安心!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()