走佬袋,即入院袋,裏面放晒你入院需要的物資! 當你發覺就生得時(如穿水、陣痛或見紅)就需要攞埋嚟個袋入院。

初初以為好容易,但原來間間醫院的要求都有少少不同的(我指政府醫院,私家醫院如果你join 了package,很多都會包括大部份入院用品)。如廣華會要求你帶小盤及脫脂棉幫BB清洗,但瑪麗只要求帶濕紙巾。廣華及威院都有床墊供應,但瑪麗就要 你帶起碼6張大床墊; 瑪麗一定要帶有扣的M巾,但廣華則有扣無扣也可; 廣華可外借水泡給剛剛生產完的產婦坐,但瑪麗就要自已帶去... 所以說,間間醫院要求不同。

我的走佬袋已經執得七七八八,把兩個袋都填滿了。老公成日擔心我: “如果你要入院時但我又不才身邊?你自已可以攞到兩袋物資嗎?“ 。兩個袋雖然滿,但幸好不算太重,坐的士去醫院應該無問題。老實說,如果老公不在身邊,不能同我一齊入院的話,我更加要攞兩袋走佬袋攞去醫院,唔係... 邊個幫我拎? 唔通仲要我痛到死吓死吓落去醫院的便利店購買物資??? 咁仲慘!!! 所以,真的不需要太擔心!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()