上週四去健康院覆診,醫生摸肚話個胎已調頭;
跟住週六去私家到照超聲波,醫生都話BB已調頭;
今日返贊育做產檢,醫生摸完肚後都話,BB已調頭,仲話BB頭仔已有一半落咗盤骨。

聽完之後,真係安心好多!因為BB調咗頭仔(即頭仔向下)係順產必要的條件 (不過到時能否順產都要睇其他因素),未調頭的話,就一定要選擇開刀了。

其實由28週照4D時,醫生已經話BB頭仔已經調頭,不過話雖如此,但因為肚內空間還多,所以BB還有機會係肚內玩“巴黎鐵塔反轉再反轉“,將個頭仔又調 返上上邊(即頭仔向上)所以未到36週都唔可以100%肯定BB頭仔已調頭 (36週後,肚內已沒有多餘空間,所以再調返頭的機會就好細好細)。

所以,而家總算符合順產的第一要求! 而且,醫生還說BB頭仔已有一半落咗盤骨啦! 咁...係咪意味著Beku已準備就緒,隨時出世呢? 不過又好奇怪,雖然話頭仔已有一半落咗盤骨,但最後醫生都要補充一句 :“如果40週都未生得,咁我地就會係41週幫你催生架啦,有無問題?“ 咁即係BB有機會係預產期前出世?還是會遲過預產期呢?

Beku, 你要乖!我又唔想你太早出來,又唔想你遲過預產期,最好呢,放產假後2-3日出世就perfect啦! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()