仲有兩日我就開始放產假了,真係好期待。 其實照計今日應該係產假前最後一日返工,但公司想我返埋餘下果兩日,咁整個五月就可以full pay比我,唔洗有幾日又計4/5人工,我初初答應未生的話就無問題(果時我係唸,遲D放都好,橫掂未生得,留多兩日假,等Beku出世後可以多兩日照顧 佢仲好!)

初初會唸住如果可以放“前一後九“就仲好,因為可以留返多D時間陪BB嘛。但係原來孕婦嘅體力只會越黎越差,越黎越攰!放“前二“其實已經好辛苦了。

如醫生所講,最後一個月係個胎努力成長嘅時候,所以肚皮特別大得快; 加上子宮為咗生產一刻嘅準備, 每日rehearsal宮縮的次數又比之前多很多(我而家每行幾步,起身坐底,係咁二摸吓個肚...個肚就會硬蹦蹦);有時又有假陣痛嚇吓你;手手腳腳開 始有點腫; 尿頻及轉身時恥骨痛令睡眠質素差; 加上我又未病好,加加埋埋攪到個人好似好容易累咁!

如果可以,真係好想即刻放產假呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()