係咪好肥美?睇見都好想食呢??? 我都係咁話

朋友話懷孕後期要食多D深海魚喎... 三文魚呢就係其中一種,但我好怕魚腥,如果係熟嘅三文魚我一定唔食,除非係生架啦,但D人又話孕婦唔好食魚生喎。尋日去完覆診,我就去SOGO超市行咗一 圈,見到又肥美又大舊嘅三文魚壽司喎,8件都係$55仲有九折,我唸大公司品質應該有保障,唔會食壞人掛(D人話孕婦唔食得魚生都係怕唔乾淨有菌,容易肚 疴啫!) 所以我就膽粗粗買咗一盒返屋企。

我食咗四件,嘩!feel so GOOD!touchwood食完無事,有事嘅話,我仲敢寫posted咩, kekekeke... ... 實比老公鬧死!!!(不過老公都話嚟幾件三文魚壽司好味道!!!)
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()