原來認認真真地搓包,真係好攰架!我今次用另一個食譜做了肉桂卷(原食譜係咖啡椰賓),因為我唔飲得咖啡,加上屋企有一大瓶肉桂糖,係時候清吓屋企的貨餘物資了,所以,就改用肉桂糖。

今次我跟食譜所說搓15分鐘,嘩!真係搓到手仔軟,搓完之後,要瞓係梳化到休息一陣先得! 我唸...生之前我都唔會再整包包了!

 


不過真係一分耕耘一分收穫,今次個包係比上次果個辮子包軟熟好多。但係呢,唔知點解,個飽飽係發酵後會出現好多氣泡,我見人哋果D發酵完都好光滑的,係咪 因為我個面糰過渡發酵所以攪成咁呢? 個包焗完之後,都見到包面有D氣孔出現,感覺唔太完美。Anyway 啦,唔再研究住了,等生完Beku之後,有時間再慢慢研究吧!



食譜參考 :  綠萼的咖啡椰賓

搓包Skill : 綠萼示範的搓包短片

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()