事緣今日去健康院覆診,醫生問我 :“個胎有無郁呀? 有無郁少到?“

我答 :“比之前少D囉。

醫生問:“之前嘅意思係幾耐之前? 幾日?咁郁得勁唔勁?“

我答 :“係羅!比前幾日少DD羅,但都郁得幾勁架!“

醫生 :“如果係咁要入院check吓喎。“

我問 :入院? 去瑪麗? 而家?“

醫生 :“係呀! 而家呀,即刻去添呀!因間我會叫出面寫紙比你,你攞住D文件去瑪麗K9S就得啦!“

就係咁! 我就去咗瑪麗做檢查! 其實我嘅意思只係話比之前少DD,又唔係講到話少到無,但唔知點解醫生咁大反應!仲話佢郁得勁可能係佢唔舒服呢?所以要我即刻入院檢查? 攪到我都驚驚地。不過醫生話如果檢查咗無事就可以即刻出院,所以叫我唔洗返屋企執野住,真係要入院,先叫屋企人羅野去。咁我去完健康院,食少少野就坐車去 瑪麗!

上到瑪麗,跟德恩所說的一樣(佢之前都試過因同一原因要返醫院檢查),先做了簡單的磅重,量血壓,量體溫及驗尿,跟住呢,就係你肚皮上駁機測胎心跳及胎動 次數,又會比個手掣你,只要你感覺到胎動便按一下,為時約30分鐘。果30分鐘其實都幾漫長,可能係健康院比醫生嚇一嚇,攪到我好怕Beku會唔郁或有麥 野事? 跟住又要留院觀察等等...

好在! 整個過程Beku都好乖有郁, 雖然力度比前弱,但姑娘話有郁就得啦! 唉!真係比健康院個醫生嚇死!以為真係會有麥事發生,不過學老公話齋,佢都係為安全起見啫!因為醫生唔知我所講郁少咗係去到邊個程度,所以叫我去 check吓都係正常嘅! (咁又係!入到病房,見到有個孕婦話佢個胎每日只3-4次,聽到都驚驚地)

不過檢查過程30分鐘,但等醫生睇報告再批準我出院,就足足等了差不多2小時先走得! 攪到成七點鐘先離開瑪麗,真誇張!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()