尋日去咗醫院睇急症! 真係比Beku嚇死 。

6月12日淩晨,當我哋幫Beku checked吓尿片有無濕時,發現條尿片有一攤5毫子咁大既血漬,好鬼驚Beku疴血,跟住老公睇返之前D尿片,原來有一條都有少少血漬(唔係臍帶流出 嚟嘅血)。我哋即刻好緊張,唔知Beku身體有D麥事! 所以淩晨2點幾,我哋就帶埋Beku坐的士去東區急症室。

大頭蝦嘅我,竟然又無帶Beku張針卡(仲未有黎個concept,原來針卡都BB來說都幾重要,尤其Beku仲未改名),就連自已身份証都無帶,登記處 又話唔可以用爸爸身份証登記,好在之前有張產前覆診紙上印咗我個名&ID Number,最後都比我登記,只需之後補回資料就得。

比醫生&護士Checked過後,原來Beku無疴血,D血係喺陰道內分泌出來的,話原來初生BB囡身體仲有好多經媽媽身體的傳落嚟既女性賀爾,所以,初 生B有機會有白帶&經血之類的分泌!我都係第一次聽到原來BB囡都會有嚟D反應,不過anyway, 只要Beku無事就OK了。

但係都幾心痛,因為去到醫院,成日要幫Beku除片片比不同的醫生/謢士檢查,咁Beku次次都喊到好似劏豬咁,仲要無啦啦比一個無知的醫生篤肛門,真係好心痛!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()