你地估吓,而家我屋企最多嘅野係麥東東? 哈哈! 答案係 => 屎尿片!!!

以前聽人講,初生BB一日約8-10條片就OK,但Beku一日用嘅片片可以接近20條,無錯! 係約20條,有數得計:

每次餵奶奶前檢查,都一定有尿尿,而且份量都不少(聽說如果BB食得飽,一天最少有6條尿濕片就是正常,即BB食得飽)咁一日餵成11-13餐,即起碼無咗11-13條片。

跟住呢,每日都會有約8次poo poo (初生人奶B去便便的次數是比較多)咁當然,有時一條片會有尿尿&poo poo,咁我地就一次過換啦,但有時,Beku好頑皮,好多時襯我地換緊片片時就疴poo poo,即岩岩先放條乾淨尿片係佢pat pat,都未包好就又有poo poo。又試過食一餐奶,竟然用咗我4條片片(食奶前換一條,食食吓poo poo換一條,掃風又有poo poo又換一條,跟住唔肯睡,抱住佢氹佢瞓時又有poo poo,咁樣一個鐘就用咗我4條片片。)所以,你話屋企咁又點可以唔多屎尿片呢?

老實講,我真係幾怕換片片,不過好在老公對黎份工作都OK(其實他都不算喜歡,只是不抗拒)所以,很多時我知道Beku疴了poo poo的話,我都要叫老公幫手!試過有兩次,老公幫佢抹pat pat時,Beku就poo poo,攪到老公成手都係...老公!真係辛苦晒你啦!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()