自從小Beku 的出現後,就把我們的生活打亂了! 尤其是這幾個星期,每天都為Beku的大小事情而粗心,自己根本沒有時間去處理其他事情,幸好老公請了三星期假陪我+幫忙照顧小Beku,不然我一定有產後抑鬱症。(當然,還得多謝媽媽及奶奶過來幫手)

不過老實講,照顧小BB其實都有點壓力,始終我們都未處理過(玩朋友的小BB就多),所以很多事都會變得好緊張,好怕自已處理唔好會令到小Beku受傷 害,好像晚上,我們都不敢一齊瞓覺,點都要有一個人當值,看看小Beku在半夜有沒有異樣(最怕是嘔奶哽親...)加上餵人奶,每個半至兩小時一次,攪到 我地嘅睡眠時間真係得好少好少,有時,最多只可以在午間抽時間小睡片刻。所以,精神壓力真係幾大。

記得自從有一次,我在半夢半醒之間,拿著冷氣被當成包著Beku的包被,打開包被總是找不到Beku的臉,跟著我就大叫老公過來看看,仲同佢講Beku唔 見咗!!! 點知,老公望了我一眼,覺得很奇怪,明明他在嬰兒床那邊看著Beku瞓緊覺,點解我會話Beku唔見咗? 原來...我把冷氣被當成包著Beku的包被,即時被老公取笑我!

跟住,同一事件發生在老公身上,唔知點解老公把他的私用毛巾被包成一團(就好似用包被包住Beku一樣),醒咗之後,又係在毛巾被內搵呀搵,點都搵唔到 Beku,跟住望一望我,問我Beku係邊? 哈! 當時我正在餵Beku食奶。又有一次,他在熟睡嘅時候,係咪拍自己,原來,他以為正抱著beku,所以幫Beku拍背。自此之後,我地不時都會有相同的動 作及驚嚇!

尋日老公同傾開,原來,好多初為人父母的爸爸媽媽,在初期都會有這樣行逕的!!!咁都放心D!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()