我地而家成日有一個問題,就係我地究竟應該抱BB? 定唔抱好?

好多時,親友嚟到我家祝賀我地時,一見到我地抱住Beku,第一句就會話 :“抱慣晒!“ 老實講,初初同Beku由醫院返屋企,我地真係盡量唔抱,就算佢歇斯底里哋喊,我地都唔理佢,不過,見佢真係好用力去喊,喊到聲到沙,喊到無晒安全感,以 為無野食而餐餐都用九秒九速度去飲奶,就覺得唔抱係咪一個良方? 如果為咗唔好抱慣而令BB對父母,對黎個家無晒安全感,我真係唔想,同埋見到佢每次歇斯底里地喊,喊到聲都沙晒,真係好怕佢喊喊下會窒息...

後來問過朋友及上網睇D網站留言,知道原來初生BB喊並不是如我地想像般係到扭抱,佢地喊係因為黎個只係唯一嘅方法話比人知,佢地肚餓,大小二便,好涷好 熱等; 佢地想抱,係因為BB仲未習慣/仲未知道自己已離開咗媽媽個肚,所以當我們抱佢時,就令佢感覺自已好似仲係媽媽個肚到咁,增加安全感(所以點解初生BB要 用包被,要用米袋都係同一原因)有了安全感,就能夠慢慢習慣離開媽媽肚後的生活,慢慢可以同父母互相了解,展開成長的新生活。所以,抱好唔抱好? 有時真係好難取捨!

當然,我而家所講係初生階段,當BB成長至數個月後,它要的就真的是“扭抱“,並不是安全感。
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()