每次睇見D打針時間表都睇到我頭痕,又5合1,又6合1,又麥野輪狀病毒,又肺炎咁,攪到我一頭煙,尤其是5合1&6合1,我初初成日以為一係打5合1,一係6合1,後來問下朋友先知,原來可以撈埋一齊打的(即有時打5合1,有時打6合1),真係唸起都煩呀。

雖然坊間有好多打針表可供參考,但唔知點解我睇極都睇唔明,最緊要係,都唔知邊D係政府包?邊D係要自己出去打? 後來朋友幫手做咗個表比我,睇完之後真係清楚好多,起碼我知道邊幾支針係去政府打,邊幾支係出去私家診所到打嘛。

Beku尋日去咗健康院打乙型肝炎(第2針),老公問過人話嚟支針副作用不大,但唔知點解,由尋日到今日,Beku勁扭計,一放低落床就喊,抱住又無啦啦喊,又差唔多一個鐘食一次奶,攪到我真係無停手呀。


 疫苗地點    備註   
出生卡介苗醫院 
 小兒麻痺 (口服)醫院 
 乙型肝炎(第1針)醫院 
1 個月
乙型肝炎(第2針)健康院可考慮唔打,留待2個月時去打6合1
2 個月5合1 (第1針)私家 (自付)如果1個月無去健康院打乙型肝炎第2針
的話,咁就要選擇打6合1
 輪狀(口服)第1劑私家 (自付)自行決定
3 個月   
4 個月5合1 (第2針)私家(自付) 
 輪狀(口服)第2劑私家(自付)自行決定 *第2針和第2針最少相隔1個月
5 個月  
6 個月6合1 (1針)私家(自付) 
7 個月  
8 個月  
9 個月  
10個月  
11個月  
1歲德國麻疹、流行性腮腺炎
及麻疹 (第1針)
健康院 
歲半5合1 (加強劑)私家(自付) 
兩歲肺炎鏈球菌(1針)私家(自付)自行決定


***輪狀病毒(口服)
嬰兒可於第6至24星期內完成共兩劑口服疫苗,而每劑疫苗須最少相隔1個月。

*** 肺炎鏈球菌
(BB年紀越細,打嘅針數就越多,所以你可以考慮想BB打幾多針而決定幾時帶BB去打針)
細過7個月大 -> 需要打4針
7-12個月 -> 3針
1-2歲 -> 2針
2歲後 -> 1針
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()