係呀!乳線又塞咗!真係好怕,之前試過一次,嘩!痛到飛起,個乳房會有一舊好硬好大舊嘅硬塊,唔小心“high"到都超級痛。最慘係...你唔將舊硬塊推 走,問題永遠會存在,痛楚會越黎越痛,問題又會越黎越大,最後可能會變成乳線發炎,要食抗生素,到時就餵唔到奶了,乳房又腫到一舊舊咁,可能要入醫院醫 治,仲煩!

其實點解會塞,主要因為其中一組嘅乳線塞咗,D乳汁唔可以暢通咁流出黎,只要乳線再度暢通的話,乳汁能夠流出,問題就會解決,硬塊亦都會消失。經過上次嘅 經驗後(早幾日試過一次,初初唔知,仲以為粒硬塊係乳房內的組織,所以都無麥點理,點知硬塊越黎越大先知道係乳線塞咗),今次當我一感覺到有硬塊後,我就 係泵奶時係咁推走粒硬塊,希望盡快令乳線通番,咪以為推吓推吓唔痛,感覺就好似係傷口上灑鹽咁,痛上加痛,但係都無辦法,你唔忍受吓黎種痛,如果乳線通唔 番,之後嘅痛楚將會更厲害,更痛苦 。雖然我都好努力推,但都唔係一次就可以令塞咗嘅乳線暢通返,我用咗一日多嘅時間去處理,粒硬塊先消失咗,個乳房先無再痛咋!

所以 ,我而家醒目了,每次泵到尾聲時,都會用手推一推乳房的四周,希望盡量將乳房內的乳汁推出,減少再塞的機會!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()