媽媽手,好多初為人母的媽媽都會有,主要係因為抱得BB多所致,當然,某程度都會係抱BB嘅手勢/角度問題啦!

我同老公都難逃一劫,大家都患有“媽媽手“,不過,位置有少少唔同,我就係手腕內側,佢就係外側,所以而家抱Beku有時都要就住就住,去到某個位置,隻 手係超痛用唔到力,要就一就力先可以將佢抱起,有時甚至連日常生活嘅動作都做唔到,好似“R“背; “樓“手巾; 攞重野...可憐!

上Baby Kingdom睇其他媽媽的分享,原來媽媽手大多是手腕內的“根膜發炎“所致,好多人試過睇跌打;針炙;物理治療; 西醫等都無效,唯一有效嘅就係唔好抱BB,咁隻手就會慢慢好啦... 所以當BB再大D唔再需要抱時,隻手就會好返(嘩!咪有排等?)

而家,我哋唯有用住D 止痛貼/護腕等頂住擋先,同埋真係要留意吓抱B手勢,有朋友教,盡量唔好屈住手腕嚟抱,咁就唔會有勞損而出現問題了,所以我而家都開始留意吓抱B恣勢 ,不過有時真係好難,尤其當Beku放軟晒身體像一個波時,你借唔到佢D力,而位置唔岩的話,真係唯有自己扭少少借位囉!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()