今個星期開始返工,真係好鬼忙。不論係公司,還是返到屋企都一樣!放緊產假時,如果真係好累,都可以有少少時間瞓晏覺,不過而家就無了,所以...每日到晚上十點餵奶時,都會餵到想瞓覺!

不過,話時話,而家少見咗Beku真係幾掛住佢,所以每日放工返屋企泵完奶後 ,如果Beku仲未食七點鐘果餐奶(有時會遲咗少少餵)我都會餵,因為好多時餵完嚟餐後佢都好好瞓,至10點餐奶都唔願起身食。所以返工後同Beku溝通嘅時間真係好少,真係好唔捨得!

BB長大的速度真係好快,今日同明天個樣都可能有少少唔同,想捉都捉唔住呀!D小動作更加係越黎越多,你睇佢,托住個頭嚟飲奶,幾招積?返工後,少見咗 Beku,亦都好少同佢照相,唯有靠星期六,日陪佢多D,影多D相留念啦! 如果唔係,我怕好快唔記得佢黎個階段嘅樣,因為...真係長大得好快呀!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()