close

今晚B頭(老公細細佬)上黎屋企欣賞下部新電視, 咁我地就做左一餐晚飯, 點解話我地? 因為D餸係老公落超市買架. 跟住等我返黎煮. 今晚好豐富呀, 有3餸一湯 (湯係尋晚飲剩架), 仲有飯後甜品添(玉桂蘋果芝士蛋糕, 尋日整比Kita時我多做左一個4吋既比自己食), 嘩... 食到好飽飽呀~~~

黎款香草蜜糖雞翼算係我既"拿"手好戲... 只要將D雞翼解左凍, 用鹽, 糖, 生抽, 老抽, 少少油, 再加香草(百里香)及蜜糖撈埋一齊醮味, 跟住以200度焗30分鐘就可以啦, 想色澤平均D可每5-10分鐘反轉一吓隻雞翼, 咁焗出黎就會

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()