迷你漢堡牛肉, 牛肉是在SOGO內買的<<澳洲飼料碎牛肉>>, 在街市買到的肥, 我就是想有少少肥, 令到漢堡牛肉梗加香口鬆化. 果然, 全程我只落了一次油, 之後便全靠牛肉內的脂肪把牛肉煎熟. 因為怕麻煩, 所以沒有用手左搓右壓般為牛肉整形, 而只用了湯匙舀起便放入油鑊內壓扁成型, 所以外型不算好完整. 不過作為兩小口的晚飯, 外型醜一點都沒所謂啦 (自圓其說!!!) 最緊要味道Pass嘛! 

原來紅洋蔥的肉質跟平時買的白洋蔥不同, 質地較實淨, 味道較甜, 而且
"催指數"好似無白洋蔥咁勁添,  怕切洋蔥切到流眼水的話, 下次可以試用紅洋蔥

*************************************************************************************

材料 :
碎牛肉, 紅洋蔥, 紅蘿蔔,
蕃茄意粉醬汁

做法 :
1. 碎牛肉醃好後, 把切碎的紅洋蔥加入攪拌.
2. 把牛肉團分幾份, 壓成圓球般, 放入已預熱的鑊內煎熟, 舀起待用.
3. 紅蘿蔔先煮熟備用 (可以買急涷紅蘿蔔粒代替)
4. 蕃茄意粉醬落鑊煮熟, 加入紅蘿蔔, 煮熟後便可上碟, 然後把煎好的漢堡牛肉放在上面便可.
 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()