話明去旅行, 看櫻花, 相機當然唔少得啦, 次次去旅行都係帶部大相機(屋企唯一一部DC), 不過, 因為今次沒有老公同行, 只有三個女人, 咁樣既話帶部大相機好似太觸目, 唔係太方便, 你知啦, 韓國人出名粗魯, 萬一比佢地發現我偷影佢地, 真係唔知有麥後果, 所以, 都係決定買一部傻瓜機好D

其實一直都想買部傻瓜DC, 因為平時都可以隨身帶, 想幾時影相都有得影嘛, 今次去旅行算係張我黎個想法付諸實行啦. 可能之前果部都係Panasonic機, 用開又覺得OK, 所以今次買DC仔第一時間都係睇Panasonic. 睇過幾款後, 最後決定買FX07, 雖然佢唔係新款, 不過擁有28mm廣角鏡, Leica鏡, 又有防手震(不過而家好多機都有黎個功能), 加上細細部又有黑色(型D嘛, keke...), 價錢又唔係貴 (其實FX50&FX30既功能同佢差唔多, 但價錢就貴FX07幾百蚊), 老公幫我係旺角買, 水貨$1660, 有一年水貨保養, 算係咁啦. 

不過, 最攪笑係原來FX07有兩個Baby mode, 我初初都唔知用黎做麥? 以為係超級防手震mode (因為BB成日郁, 好難補捉嘛), 但原來唔係, 果日同朋友傾開先知Baby mode 係如果你有Baby, 可以輸入Baby既出生年月日, 咁每次影相就用黎個Baby mode影相, 咁張相就會有埋Baby 有 XX個月大零XX多日既資料... 哈哈! 好棧鬼. 咁點解有兩個Baby mode? 話預你生兩個喎... 哈哈, 咁都得?

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()