海洋公園哈囉喂(Halloween)你地可能去過好多次, 但日光日白既哈囉喂你地又見過未??? 

早兩個星期去海洋公園, 整個海洋公園唔係佈滿左慶祝中秋節既燈籠或月兔, 而係... 多左好多南瓜骷髏骨係草地, 自動電梯, 路邊... ... 無處不在, 見到都未話唔心寒. 日頭已經咁恐怖, 晚上咪仲... ...  

今年既哈囉喂, 聽黑夜女神:" 我帶左200幾隻嘩鬼黎海洋公園探你, 我仲炮製左6個全新猛鬼屋, 心慌慌地帶, 超級嘩鬼騷比大家, 保証令你嚇破膽!!! " 聽到都好鬼驚

雖然我果日去係日光日白, 都都可以感覺到"陰風陣陣", 點解? 因為一入場, 你已經見到黎個幽靈焚化爐, 煙囪上不斷霧煙, 唔知入面係到燒緊麥呢???

跟住, 離纜車站不遠, 你就會見到黎個太凶異域既地方, 大門被大大條既封條包圍住, 你真係唔知入面發生緊D麥野...

係海盜船既隔離仲有黎間荒廢校園 , 行過黎間校舍都覺得陰風陣陣, 突然間唸起以前學校內的鬼故事, 女厠最後一格有... ... 音樂室常常傳來... ... 嘩!!! 好驚呀!!!

行去熊貓館之前, 你會發現一個古色古香的池塘, 裏面有一個猛鬼衙門, 我真係唔感再唸入面究竟有D麥野發生呀... 

翳啦翳啦, 我14號會去哈囉喂. 唔知果晚會發生D麥野事呢...  
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()