今日係我地結婚2週年既大日子... 兩年啦... 咁快就兩年, 時間真係過得真係快

原本想請假一齊重溫結婚當日既情況, 不過老公請唔到假, 加上晚上佢又要去考試... 所以, 今日都無麥慶祝活動可以攪下, 初初都有D唔開心 . 但無法啦. 為了星期六可以請full day陪我去海洋公園, 咁就唯有犧牲結婚週年黎一日啦. 

無時間出街慶祝, 咁唯有就係係屋企慶祝啦... 我放左工就立刻去太古吉之島買了"今晚食麥餸"既材料, 跟住就拿拿林返屋企準備, 快得滯, 攪到我唔記得買洋蔥同薑, 返到筲箕灣又要走返街市買野, 真大頭蝦 

今晚我有成3個鐘頭煮野食, 時間非常充裕, (中間仲可以有時間上吓網添.) 我先是焗起個蘋果肉桂戚風蛋糕, 跟住再醃好D牛扒同蝦, 用黎整燒汁肉眼扒拼菲律賓露荀香草牛油台灣蝦... 10點半了, 老公返到黎剛剛有得食熱辣辣的"2週年紀念Dinner"

今年唔可以重溫結婚當日既情景, 希望下年, 下下年, 下下下年.... 都有機會重溫一下啦.

P.S. 今晚老公竟然話D餸好好好好好味, 食到我差D無得帶飯呀. 哈哈!


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()