好多人都會問 :“你會餵母乳嗎?“老實講,有嘅話,梗係想餵啦,一來對BB好D,二來對自已身體都好D,聽講話,修身都快D架。咁好,點會唔餵呀。

之前去探個朋友時,剛剛佢個BB女要飲奶,佢就特登DEMO一次餵母乳比我地睇下,等我地了解多D。睇完之後,令我印象最深的就係黎個U型哺乳枕,因為。。。真係好好用。雖然有人話用普通嘅枕頭都得,但設計上始終同黎個專門用黎餵母乳嘅唔同,無得比呀! 先將個枕頭放係腰間,再將BB平放在上面,位置就剛剛好FIT晒餵母乳。

所以果日見PAMPERS會員有優惠,攞一個PAMPERS熊仔印花就可以以優惠價$147換一個(原價$218),咁我梗係唔執輸,快D買返個啦。而家我先將黎個枕頭當CUSHION用,等Beku出世後,希望我真係可以用佢黎餵母乳啦



arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()