之前都講,BB用品真係五花八門,好多野都唔知點用,亦都唔知邊D function 先至係“合河車“。其中一個最煩惱的就係選購BB車,BB車嘅款式/賣點真係多到你估唔到,e.g. 輕身,3/5點式seat belt,舒服坐墊,全蓋cover, 雙向手柄,360度車輪,單手收車,有揹帶,有cup holder,手柄高度可調教,防UV,有親子天窗等等等等...睇見嚟D賣點都頭痛,真係唔知邊樣啱自已,邊樣真係必須的。

後來睇多幾次,再問下朋友嘅意見,又睇下其他媽咪用後感,終於知道自已想要的BB車是怎樣:

1.Seat 位寬身D,咁BB就算係大碼B,起碼都可以坐到歲幾兩歲,都唔會坐得太辛苦。
2.要有5點式安全帶。BB可以坐定定,咁就減少佢“琴高爬低“而跌出車嘅機會。
3.可以平躺。岩初生BB可以平瞓。二嚟我可以把BB車放在客廳,做BB的午間小睡床或休息椅。
4.單手收摺
5.車籃大
【安心2年保証付】◆クレOK◆ エンジョイミー AW-1 (フラワーブルー) コンビ A型 ベビーカー COMBI ENJOY enjoy
雖然好多朋友都推介COMBI車,因為夠輕身嘛,要是一個女人推BB出街,車身輕,收摺容易真係好重要。不過,我同老公睇過好多次,都覺得COMBI車需輕,但好似唔多穩陣,好“飄“咁。同埋seat位比較窄,BB唔會坐得舒服,而且可能坐幾個月我就要轉車,千幾二千蚊坐幾個月,好似唔多化算,所以我地一路都決定唔到,買唔買COMBI好? 

後來我地睇中一部Peg Perego 既P3車,大架D,又好穩陣,用料又靚(防水料),收摺後體質都好細,車籃又大,合符晒以上5項要求,不過,唯一問題係...重! 成8KG (Combi 的約4.9KG)真係差好遠架。跟住同老公唸,究竟輕&重對我地嚟講重唔重要? 我有幾“河“會一個人推車,仲需要收車或抬上抬落的?如果我只坐地鐵的話,基本上都無麥機會抬上抬落&收車,除非要返媽咪及奶奶處,坐完地鐵要轉小巴/行斜路,咁就麻煩D。但如果返阿媽/奶奶到,老公大多數會同行,再唔係,可以選擇用揹帶而棄用BB車,咁就可以解決嚟個問題。所以,我地覺得車重對我地嚟講,問題唔大。話雖如此,但8KG真係有點重!

上星期日行太古城,經過CHICCO就走入去睇下啦,唸住睇多幾款,多幾個參考啦(同埋有朋友都推介CHICCO車)。雖然佢display嘅款唔多,但都已經好足夠,尤其係我地睇中其中一款,個function同P3差唔多,都合符以上5項要求,只係摺起上來無P3咁細,但就比P3輕(6.XKG), 推起嚟都幾順。最緊要係...價錢比P3 平 (P3 八折後$2400,CHICCO嚟款原價$1598,折實$1198)但功能差唔多嘛。我地用一個 Tea time 嘅時間考慮後,覺得竟然CHICCO車無論功能及價錢都合我地要求,不如就買下吧! 

CHICCO仲可以安排購買後10個月內先送貨,幾好呃,我唔洗而家即刻攞貨擺係屋企(而家屋企已經成為beku嘅小貨倉) 的確係不錯嘅售後服務! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()