Week 23-24

~過完年之後,突然覺得個肚脹咗好多。過年前著嘅鬆身衫,唔留心睇其實唔覺得有個“大肚“係到,但過年後,明顯地件衫係隆起咗少少。keke...Beku正努力成長!

~每星期都會嘔1  -2次,不過好好了,因為只在朝早食早餐前嘔,即只係嘔白泡&黃膽水,相比起食完野先嘔,好好多了! 不過,我究竟幾時先完全唔嘔呢?

~瞓覺時,一轉身便覺得大脾“拿“有D痛,上網見人講,側睡&用cushion情況會好D。雖然唔覺有麥好轉,但我唸用咗總好過無用好啦。

~朋友送左成箱Beku用品比我,收到時真係好驚喜!我同老公好似尋寶咁,嘩!點解個箱入面可以有咁多野,攞極都仲有既? 真係好多謝嚟位朋友,實在幫補唔少

~弊家伙!去健康院檢查,發覺我5星期重咗5KGS呀,即10磅有多,超晒標了(大約1週1磅就正常)! 有D驚,點解突然重咗咁多,不過姑娘話,見我之前因為嘔吐而輕咗10磅就算啦,但都叫我要控制吓食量。其實,我又唔覺我食咗好多野喎...

Week 25-26

~肚圍有34.5吋啦!算唔算多? 相比我未懷孕前嘅25-26吋腰,咪算多羅,但如果以大肚婆來說,又未算!我見有D同我同週數或週數細過我嘅,都已經有有35-37吋… 我嚟D,小兒科啦! 咁係咪因為我個肚仲未好大,所以坐地鐵無嘜人讓坐呢?

~第一次感覺到Beku係肚內“掟彎“,好鬼大力,不過又好鬼棧,果種感覺難以形容,我唸,嚟D 就係胎兒同媽媽之間既密切關係。

~ 開始上產前運動班,覺得好有用,原來大咗肚之後,身體變化好大,唔好好保養及預防,生完之後真係會有好多毛病架。

~ 去私家醫生到覆診,嘩!好慘!5週重咗15磅! 仲勁過上次去健康院磅,睇嚟,我真係要食少D薯片&朱古力了!

~ 開心嘅,係Beku已經有910g,即剛剛2磅了! 上次係私家醫生到照都只係得350g左右,估唔到,5星期後Beku重咗咁多呃。

~ 第一次去上產前講座,今堂嘅講者真係麻麻,講咗等於無講,無presentation skill,又無準備好,總之一句講晒->唔掂! 老公仲剛剛今日陪我去上,點解嚟堂咁無聊,如果堂堂D講者都係咁,實在晒我時間。

~ 忍咗好耐,終於有機會食番杯雪糕了,好好味! 我而家等緊夠8個月便可以食西瓜、付竹白果糖水&綠豆沙啦,唸起都流口水呀

~ 見Jusco&Apita 大減價,夾過價後,我地開始為Beku用品入貨。我地由下午一點行到晚上八點,真係好累! 不過經此一戰後,Beku嘅日用品都買得七七八八了!

Week 27-28

~上兩週無嘔到,以為唔會再嘔,點知...嚟兩個weeks又嘔,仲要食完飯先嚟嘔! 一嚟嘔得辛苦,二嚟又晒鬼晒我D野食。真係呃!唉!不過嘔都可以代表Beku健康成長,唸到嚟到,個人就安心D!

~ 第二堂產前講座,題目係幼兒護理,嚟堂個講者有誠意好多,一嚟懂得制造氣氛,等我地無咁悶之餘又可以加深我地對幼兒護理既認知,二嚟佢真係講得好清楚,有問必答。上完堂後,去咗探朋友嘅初生BB,剛岩佢又要沖涼,咁我又可以睇多次BB沖涼過程,加深印象,希望到Beku出世時,我仲會記得&識得點運用啦

~ 28週去咗照4D,好開心,又見到Beku個樣,今次個樣同上次係瑪麗睇明顯肥咗好多。Beku仲重咗,而家有1179g啦。醫生仲話Beku已經調咗頭(咁快?)不過又唔洗太開心住,因為咁早調頭,BB都有機會再調返轉,最緊要32-34週左右真係調咗頭嘅話,咁先可以100%肯定無問題,可以順產。

~ 肚圍增加咗1吋(即35.5吋啦)

~ 又四星期了,去健康院檢查,今次就4週重咗2.2KGS,算合格啦!



arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()