其實一路都無唸過去照4D,因為之前見過朋友嘅4D相,真係好難睇出BB嘅樣,同埋好多時同生出嚟嘅樣唔同! 但自從係22週去瑪麗覆診照3D,佢送咗一張黑白A4嘅Beku相比我之後,果一刻真係好開心,覺得好奇妙,估唔到咁早都可以睇到佢個樣。於是就好有衝動去照4D。我唸...嚟D就係為人父母VS旁觀者嘅分別!

上網睇,話第26-28週去照4D就最好,因為胎兒夠大羊水又足,有足夠的空間給胎兒活動,所以胎兒的樣子都會照得清楚D。因為我睇開果個私家醫生無得照4D,經網友介紹後,就在28weeks 1day去了另一個醫生診所到照4D。

成個過程約30分鐘,不過Beku一如以往,每次照襯超聲波都唔多願意比個樣我地睇,不是用手摭面/擦眼,就係背住我哋。好在,最後都影到幾張Beku既3/4面,算有D安慰啦! 本來想叫醫生錄埋Beku嘅心跳聲,不過原來隻DVD係無聲的...所以無得錄,有D可惜!

嚟張就係影得算幾清淅的照片,Beku嘅眼口鼻都睇得好清楚。我覺得Beku面圓圓有D似老公,如果比奶奶睇,佢一定話同老公一個餅印啫 。不過,唔知Beku出世後個樣同嚟張有幾多分相似呢?


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()