有朋友在廣華上產前講座,次次都有贈品的,而且所贈送的禮品都幾吸引架,好似有:莊生濕紙巾,Body lotion,  Huggies 80片厚裝濕紙巾(連盒),Huggies 尿片買一送一贈券等等。真係每一堂都有驚喜禮品,實在為孕婦嘅荷包慳返唔少。但我呢,之前兩次係瑪麗上講座班都無派發贈品(有D失望!),唔知係咪因為廣華出名婦產科,所以所有公司都走去Sponsor廣華?而忽略了其他醫院呢?

點知,係就上星期六,上第3堂產前講座嘅時候,終於有贈品包派啦!就係嚟份由莊生贈送的禮品袋,包括:濕紙巾20片,Toe to top 旅行裝沐浴液,Body lotion 試用裝及一個精美透明小袋。真係好鬼開心!三樣野都好岩用,尤其係細包裝濕紙巾,攞出街用就最岩啦!

我仲有3堂產前講座要上,唔知...仲會唔會有贈品呢?


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()