無論入私家定政府醫院,都需要為自已準備一個“走佬袋“(即入院後會用的物資)。住私家的,因為私家醫院會提供入院用品,所以相對地走佬袋的物資便較少。到政府醫院的話,因為很多物資都要自需,聽其他媽咪的分享,好多時一個袋都唔夠用,要兩個才行(只是床墊,M巾,尿片已佔了一個袋了)。

之後看過別人的物資表,有寫到要水泡(給順產後的孕婦坐在水泡上面,這有助減低傷口的痛楚),但我一切都很少聽朋友講有買水泡,所以這都不在我的走佬list內。不過最近剛剛問過一個網友(剛於3月生產,第二胎)她說最好準備一個,不用買太專業的,平平地買個兒童水泡,十元八塊一個便可。 她兩胎都有用,坐在上面真的可以減楚會陰傷口的痛楚。而且,她今次入院,剛剛看見隔鄰床的太太,因為傷口太痛了,根本坐不下來,連食飯都要企起來,真係好辛苦。

聽過嚟個真人真事後,真係寧願花多十幾蚊買咗個水泡先,總好過到時痛到飛起,又要叫老公晒時間四出去搵個細細地岩size的,再係探病時間先拎黎醫院好! 況且個水泡,第時可以同beku去游水時用番,一物二用,都唔會浪廢啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()