懷孕以來,有生仔經驗的朋友常常會問道:“有沒有抽筋呀?“ 我都會回答:“好好彩Touchwood未試過,我都希望整個懷孕期都唔會抽筋,因為抽完隻腳會好辛苦,痛幾日的!“

但好不幸,4月11日淩晨,終於抽筋了,就係我瞓到半夜轉身嘅時候,左小腿抽筋! 我即刻叫醒老公幫我拉筋,總算舒緩了一點,但果一日,隻腳成日都抽住抽住痛咁,真係好怕嚟種感覺。

跟住6日之後(即4月17日)臨起床前一刻又抽筋,今次輪到右小腿! 又叫醒老公幫我拉筋,佢可能近排都好忙好累,半睡半醒之間,幫我的左腳拉筋,哎也! 哈哈!我係右腳抽筋播!!!

唔知係咪近排少做咗產前運動(個人開始累,有D懶)還是個肚越來越大,靜脈曲張,引致容易抽筋? 真係唔知,唯有做返D小腿運動,減少抽筋嘅機會啦, 希望餘下嘅2個月,盡量抽得越少越好啦!!!

P.S. 以上小腿運動示範是Copy自衞生署的“產前運動“小冊子。




arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()