講開洗衫嘅問題,BB仔嘅衫除咗要分開洗之外,仲要用專For嬰兒用的洗衣液來洗滌。以前我成日會唸,點解一定要用嬰兒洗衣液? 用我哋平時用開果D唔得咩? 果D會洗得唔夠乾淨咩? 原來,並唔係洗得乾唔乾淨嘅問題,而係...BB專用的洗衣液配方比較溫和,化學成份較少,,有些還有殺菌功能,也減少引起皮膚敏感。其實我都會有D懷疑,究竟成人及嬰兒洗衣液係咪真係有咁大分別?但係...算啦!為了日後麻煩(BB用了成人洗衣液後真的產生敏感或其他問題),還是買回嬰兒專用的比較隱陣!

詢問過幾個已為人母的朋友後,她們都推介威潔嬰衣洗衣液,既便宜又好用 (約$48/2公升!) 初次用大致上都OK!洗衣液不會殘留在衣服上,不過BB用後會唔會敏感呢? 還有待Beku出世後才知道!( 不過朋友的用後感是OK! )

至於用慣柔順劑嘅我(沒有落柔順劑,總覺得衣服硬綁綁唔舒服),都買咗支嬰兒專用的柔順劑,朋友介紹Chicco的不錯(原價$98,用pampers卡特價$58),味道清新不太濃,而且用後衣服真的很Soft。我尋日試過用機洗的落了柔順劑,用手洗的3件衫就沒有用,衣服的柔軟情程度真係有唔同,而且柔順劑有淡淡清香,第時應該可以避去Beku留在衣服上上的奶酥味


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()