已經踏入34週了,距離預產期仲有6個星期,心情越嚟越緊張! 我當然想Beku係預產期前出世,咁我可以慳返好多產假,等Beku出世後陪佢多D,最好呢,就係一開始放產假3-4日後左右出世,又夠時間準備,又唔洗等咁耐! 不過,嚟D都係理想化,Beku實際幾時Ready出世真係無人知!

唯一一樣知道的,就係我個人越嚟越容易累! 其實自7個月起已經開始覺得自已既體力開始差。之前Weekend去行下街運動吓,都可以行2個多小時,但係而家呢,行1個鐘已經好累了!要回家休息!之前因為怕腳水腫(可能我係返office,好多時坐多過行/企,一到放工腳就會腫一點),所以lunch hour食完飯都會落街走一個圈,咁到放工對腳就唔會咁腫啦。但而家,如非必要我都唔想落街了,寧願食完飯午睡片刻叉下電好過! 因為返成日工,個人真係好累!

週末雖然早起(可能習慣了七點多便起床),但一定會安排一次或兩次的小睡時間,等自已有叉足電!也等Beku多多休息! 最近同一個未生過嘅朋友傾開話而家容易累,她說:“睇你個肚都唔算太論盡?應該唔會太辛苦呀?“  咁我都覺得我除左頭幾個月辛苦D之外,跟住嚟幾個月都OK,但始終要你日日揹住幾磅嘢出街係個肚到,對腰、背、腳及整個身體都算係一個負擔,所以你話唔攰咩? 實在無可能的! 不過睇住個日子,仲有6個星期啫,好快好快!而家嘅累可以換來健健康康嘅小Beku,幾攰都係值得的!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()