嚟到懷孕的後期,係時候為生BB而作出準備,除了洗衫仔,執走佬袋及開始食D袪胎毒嘅野之外,另一樣好重要嘅事就係剪頭髮了!

無錯!我覺得剪頭髮真係好重要,試唸下大熱天時,生完Beku已經成身大汗,仲要話生完頭一個月盡量都唔好洗頭沖涼,怕身體入了風,手尾長了(會成日頭暈,風濕等),以我這個油性頭髮,又日日洗頭的髮質一定頂唔順。所以就係上星期,去髮型屋叫髮型師幫我剪短D,仲要有咁薄“偷“咁薄。冒求到時個頭少D頭髮,油“立“情況減少,就算頂唔順要洗頭,都可以以9秒9的速度把頭髮快速吹乾,減少日後的後遺症嘛!

去剪髮前,我曾經有個好愚蠢的問題,就係:“大住個肚,點樣可以平瞓係髮型屋內嘅洗頭椅到??? “要知道我平時一平瞓腰骨就會痛,如果仲要瞓係洗頭椅到,等佢用大約30分鐘時間幫我洗頭的話,我條腰實痛到傻咗,起唔到身。後來問過幾位朋友,答案係 :“先係屋企洗頭,再去髮型屋齋剪咪得羅,或者搵而家好興果D $50/10mins嘅剪髮店“

哦!原來個個孕婦都係咁樣去剪頭髮,咁我都安心D,唔會比人當怪物! 而家D頭髮又短咗又薄咗,真係好舒服呀!坐月,應該無問題啦!




arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()