{###_albums/aa162/travelcake/Beku/P1460871.flv_###}

Beku,唔知你幾時出世,不過相信你係媽媽個肚內,最多只有三個多星期的時間(已計埋過左預產期,待41週催生)媽媽會好好珍惜每一日每一刻你在我肚內的郁動。

記得由初初的微微躍動,到現在的大動作,都是令人回味,令人興奮的。有時我同爸爸都會唸吓,點解你有時咁大動作呢?究竟你係開心?定唔開心?舒服?定唔舒服呢?或者因為而家你大個咗,媽媽肚內空間已經唔多,所以你郁少少,都覺得好大動作吧!

有朋友曾經講過個胎郁得太勁好辛苦。不過我又不認同,雖然偶然你會伸隻腳頂住我個胃,咁我最多咪坐側D就返你隻腳位。胎動,是一種幸福;感受到胎動,也是作為準媽媽的幸福,這種幸福只有數個月的時間,那我有怎會覺得苦?反而要好好珍惜才是!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()