哈哈! 睇咗係咪有D反胃? 無錯,嚟對就係我嘅腳,仲要係晚上的腳,因為晚上對腳比日頭腫得多。早上著鞋Size岩岩好,但到晚上就會有迫的感覺。

問過姑娘,佢話我對腳已經唔算好腫了,正常 (吓? 咁都正常???)有些孕婦水腫得好厲害,直頭連鞋都著唔落(我信,因為我係診所見過一位孕婦,雖然只係著住對拖鞋,但對腳都迫唔入,凸晒後踭出鞋邊)。

我記憶差唔多36週左右開始,唔只對腳會腫,連對手都覺得有D腫,手掌合埋時總係覺得有D迫,脹脹咁。有人話三腫三消代表就快生得! 不過又唔係呃,我有朋友無腫過一樣生咗,所以都不能盡信,我呢!就從來都未消腫過,不過,可以話我嚟D都未算腫,佢地話真係腫嘅話 ,係腫到有點痛的,用唔到力架!所以,都係等吓幾時有陣痛,見紅,穿水,咁就真係生得啦!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()