其實未到9個月已經有剪髮的念頭,因為整個懷孕過程都沒有剪過髮,基本上個髮型都無麥「形」了,似一扎草多d(我頭髮多又厚)。但我又怕太早剪,未到坐月已經長番晒!到時兩頭唔到岸仲麻煩!

所以一踏入36週(9個月)我就急不及待去剪髮了!髮型師問我想點剪?我話無Idea總之就剪短!最後就Copy咗佢個新髮型,一個對我來講除了小學時期試過咁短,之後都未試過嘅短髮,不過出來的效果又幾好睇喎!我都幾滿意!

不過,最近有朋友話:「你個髮型短得幾好喎,但嚟d短髮要成日Keep住剪先好睇喎!會唔會未坐月已經無咗個形?」佢唔講我都無唸過喎!不過唔唸咁多住啦,總之剪短佢,捱過咗坐月嘅日子先算!要我留住一把又厚又長的頭髮來坐月,我一定會忟死!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()