自生完Beku之後,個人成日都流好多汗,攪到成日都好似做完苦力咁,成身臭汗味。早排好似有幾日好D架,唔知點解嚟排瞓覺時成日出汗,有時D汗好似係咸,有時就係淡汗(出淡汗一定係身體虛所致),所以,都係要睇下中醫調一調先得。

上星期五,我就叫阿媽早D過嚟照顧Beku,咁我就去睇中醫,好在,中醫師打完脈之後,話我身體係虛,但虛得黎都仲有D跳動(我唸意思即仲有D氣色掛),咁都唔係十分之虛啫! 不過醫師話我有D熱底,要清一清佢再慢慢調理喎。睇完中醫之後,我沒有即刻回家,而係比自已放鬆一下,去行吓街,減下壓(哈!無錯呀!我留係屋企都有個幾月了,日日都係照顧Beku,餵奶,泵奶,換片,睇住佢喊,發脾氣...)

先先去咗護協買Beku嘅日用品(哈!行街第一件事都唔係睇自已野,而係睇咗個囡D野先),跟住就坐地鐵去咗太古城,以最快嘅速度,買咗兩件大碼衫,一條產後褲,一個哺乳Bra Bra比自已,唉!係呀!我而家衣柜裏面嘅衫,全部都唔岩著,D褲完全扣唔到鈕,D衫就都著到嘅,但超級貼身羅,雖然生之前好多朋友都話我唔係肥好多,亦都唔算腫,但原來整個身型都不其然咁升咗起碼一個Size,真係估都唔唔到呀,我而家出街,都係著老公D褲,衫就著返大肚時著嘅衫咋! 所以,真係要買返幾件大碼衫,唔係遲D返工咪無衫著???

我由下午兩點多出發,五點多便歸家,以三小時可以做到咁多野,已經好滿足了,返到屋企,又要續繼努大,照顧小Beku了!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()