Beku 尋日表演咗一場 “飛屎show"! (*照片有點...如果怕反胃/唔舒服的話,請不要Click入觀看)

話說每次沖完涼,beku都有機會離開浴盤無耐,尿片都未著嘅時候就開大開細, 成日攪到D毛巾Dirty 晒,都試過疴到媽媽條褲濕晒。咁嚟幾次呢,媽媽每次同佢沖涼之前,會同佢講:“Beku!要ng ng 就ng咗先啦!唔好沖完晒又ng 啦!“ 試過幾次,媽媽話Beku都好乖咁,真係會疴播!

尋日媽媽都以同一個方法啦,而Beku都好乖疴咗3-4下,咁媽媽以為佢疴晒啦,唸住幫佢換片片時,點知...突然聽到Be Le Bu Lu... 有條啡黃色嘅水柱由Beku pat pat射出來 (註 : 人奶ng ng 係稀D),係我衣櫃門降落(嚟過我屋企嘅人都知我個櫃係睡床側面),攪到我個衣櫃門,地毡及Beku嘅私家換片墊都沾滿了 ng ng ,連媽媽件衫&褲都糟糕。雖然整個過程我睇唔到,但聽媽媽容易過後,都覺得係一個奇境!我唸,如果換片果個係我的話,見到咁嘅情境,我一定發顛!!!

媽媽已將換片墊上的大部份ng ng 抹走,不過,你睇下留下來嘅漬,就知道唔少野!


連尿片都沾了不少,真的不敢相信... 咁大篤ng ng !!! 不過估計佢肚仔應該有氣,所以先會射得咁遠,咁誇張!


arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()