close


老人家常常說“膝頭哥“入風,所以最好比長褲蓋住,其實我唔太相信,因為我成日著短褲,又唔見有事??? 我反而覺得肚臍緊要D,因為一入風就會肚疴嘛! 不過,經過不斷被"V 宏宏“之後,加上船生都開始相信這個講法,我地就買了幾條長褲比Beku著。

但係Beku始終係女仔,有好多靚靚嘅裙仔等住佢著,又點可以話成日著長褲呢? 上個星期我係網路上見到嚟款Babylegs,覺得幾靚幾型,用嚟襯裙/夾衣就最岩,著咗佢,可以包住膝蓋就唔怕入風,又可以保暖,換片又方便,唔洗吓吓要除褲咁麻煩,最緊要係,唔洗吓吓係條裙入面著褲,又麻煩又唔靚嘛。尋日第一次同Beku著出街,用後感真的不錯,連船生都話OK呀!!!真係無買錯!嚟對Babylegs仲話可以著到3歲架,到時可以變小腿套/手套,一物幾用,計起來,$30+用3年好似幾抵咁! ( C奶仔心態又嚟啦!





P.S.很多online shop都有售,我就在Babyhorus買。
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()