星期日,爸爸媽媽帶我去警察學校睇操兵兵,爸爸話,係家寶姨姨做PWO,Uncle Roy做P Adj,當然要去捧場啦。雖然我未識欣賞,但去支持吓都好呃!



好多哥哥姐姐都問爸爸,Beku唔怕嘈架? D音樂好大聲喎? 我唔怕,話比你地知呃,我係媽媽個肚裏面時,已經成日聽軍樂架啦 (爸爸話要播比我聽,由細訓練喎!),其實有D軍樂嘅Melody,同Mozart果D咪差唔多,都一樣咁好聽呀!

今日我仲識咗Edward 哥哥,佢就嚟兩歲啦,原來佢住係北角架,同我屋企都好近呃,等我大個D可以叫爸爸約埋一齊玩呀!




arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()