{###_albums/aa162/travelcake/Beku/P1070051.flv_###}
<<設計對白>>

我 : Beku,你玩緊麥呀?

Beku : 媽媽,我玩緊小象呀,你睇... 我好鍾意佢對耳仔,好大隻,我好容易就可以拎起佢,同埋...仲好好咬架!!!keke...

我 :我又要同小象玩。

Beku : NO!!! 我玩緊呀! <動作 :伸腳踢走媽媽(鏡頭立即震一震)>

哈哈哈...

P.S. 係百貨公司嘅嬰兒部成日會見到嚟類型好colourful嘅公仔,老實講,我覺得有D老土,如果要我自己用錢買,我一定會買Hello Kitty呀,Mickey mouse 之類嘅卡通公仔,但原來BB真係對嚟D colourful嘅公仔好有興趣架,如果放嚟隻小象同Mickey係佢面前,1st eye contact 一定係小象,我唸嚟D就係視覺嘅剌激,難怪有時嚟類型嘅公仔,價錢仲貴過一隻Hello Kitty啦。
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()