這次Beku不只“裝“出去,還用雙手抓開床圍,探頭而出,給她發現了有幾盒玩具車(是船生的珍藏),還想用手抓回來玩呢!





“No! 唔準呀!“ 我叫道。

Beku聽到這一句會立即停手,望一望我,然後又會再抓一次。



“No 呀!“ 我再說。

她又會望一望我,然後開始笑,好像是知道自己傻咗比人鬧咁,你再話佢"No No No",佢竟然會笑到出聲,仲越笑越大聲添,好似我同佢玩緊咁!叫我唔好再話佢。又或者... 其實佢係以笑摭醜呢?引開我嘅注意力呢?估唔到一個7個月大的BB咁古惑呀!





arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()