之前上BK見到話mothercare開倉2日,D 媽咪去過報料話價錢都OK喎。所以就襯星期四媽媽來探Beku時,我就“鼠“去紅磡look 一 look。

原來唔係mothercare自已開倉,應該係有份接Mothercare及其他外國牌子訂單(e.g. Geroge)的廠家把貨辦或船頭辦出售清倉,所以好多衫只有一件兩件,唔會多。有D可能有少少瑕疪,有D就Dirty少少,所以真係需要D時間去尋寶。最後我逗留了一小時,收穫都幾豐富,4條長褲;1頂帽;1條連身裙及1件薄外套,7件貨共$195,即平均不用$30/件,好抵!不過全部都唔係買比Beku今年著的,佢今年的二手衫都仲好充足唔洗買太多,黎D全部係比佢冬天或下年著的。D褲仔寫就話for 12-18mths or 18-24mths ,但條條都鬼死咁長(唔知係咪鬼佬碼係長D呢?)Beku都唔高,我唸著到2歲都有可能呢。
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()