close
{###_albums/tt167/travelcake2/Beku/P1480841.flv_###}

這段片是計劃生細b前拍的,當時我和船生都十五十六,你知啦!生多個負擔又重d,又怕自己湊唔掂,但老實講,我地想生多個最大原因都係想Beku有個伴一起成長,真係到我地老咗有麥事都有多個人商量吓呃!

我有聽過有d朋友想計劃生細b時都會問下大b意見,有d大b真係會答你:「唔好架!」幸好Beku當時的答案係好Positive,而且真係好似好想要個細佬妹陪吓咁,就算到現在我問佢,佢嘅答案都係一樣,有時大家一齊食野,我都會問下佢比d妹妹食好無?佢會答好!(除了只餘下一件或只此一件,她就會Say no!) 有時又無端端會隊支奶嚟我個肚到叫妹妹飲,唔小心整親我個肚又會「呵呵」妹妹,而家咁睇佢應該都幾錫妹妹的,不過又好難講,可能佢當咗妹妹係Kitty or Pooh Pooh,佢鍾意時就要攬住瞓,唔鍾意時就掟開佢唔理佢,希望到妹妹出世,Beku真的會愛錫妹妹,兩姐妹可以相親相愛啦!

BTW, 睇番段片,發覺我都問錯問題,我竟然同Beku講:「生個細佬或者細妹比Beku玩喎!!!」死啦!到Beku大個咗會唔會反問我,點解妹妹唔係比佢玩嘅咁死???(哈哈哈...)
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()