執走佬袋真係好煩的一件事!因為樣樣都話要帶,又鬼死咁大件,仲要分開唔好一袋過(因為你入產房時,護士只會叫你帶邊幾樣野入去,其他都幫你鎖好晒,如果你Pack埋一袋,咁入產房前先左搵右搵就好麻煩!) 所以,雖然之前買走佬用品時已經張要用的放在一個大袋內,但要我認認真真地檢查清楚有什麼要帶?有什麼需要的?真係拖到而家先有心機去執!

其實早於第一次去醫院產檢時佢已經比咗份走佬袋Check List我,但總是覺得有不足,有時會叫你帶多咗D無謂野,有時需要的有沒有提及,加上間間醫院要求的都唔同,我上次去瑪麗生,今次去東區(因為近屋企,D人話第二胎快D喎,所以我都唔敢再走去瑪麗,怕又遇著黑雨功塞車,到時唔通係的士/地鐵生B咩?) 所以執走佬袋之前,都問過最近在東區生過的媽咪的個人經驗!

唉!雖然話每樣東西都帶少少,無必要就唔帶,但執吓執吓又真係執咗好多野,最衰係D床墊呀,尿片呀,M巾等都鬼死咁大包,論論盡盡咁! 我總共執咗3袋呀!
第1袋 (大袋)-放晒所有個人及其他用品
第2袋(普通Size環保袋) - 放咗入產房用品(一包床墊,一包有扣M巾及一個水泡)*其實個水泡入產房唔洗用,只係個大袋已經無位放而已。
第3袋(細袋)- BB出院時的衣服。

我而家已經33週,仲有約個半月妹妹就出世了,雖說是第二胎,但都會有點緊張,有時都會驚會唸,唔知妹妹可唔可以順利出世?健健康康?唔知今次生產時會痛幾耐?雖然上次都唔算話生得快!但今次會更慢呃?還是更快?要剪呃定唔洗剪?定係撕裂呢? 又唔知今次會唔會咁好彩有二等房住呢? 又唔知今次遇著D助產士/護士/醫生係好定係... ...

嚟D係咪產前恐懼呢?

**************************************************************************************
分享走佬袋Check List(嚟份List我覺得不錯,好多細節野都有提及,我今次都係跟住嚟份來執!)

證件 - 自己身份證、老公身份証副本、產科覆診證 (包括醫院覆診卡及健康院紀錄卡)、紙筆和手錶(用來記錄陣痛資料)、錢/按金(Cash/Visa/EPS)

入院用品 -
產房袋 - 產婦衞生巾2包( 1包有扣;1包無扣)、口罩(如需要)、床墊1包(大Size)
                ( *通常入產婦助產士只要求有扣衞生巾2包,但個人經驗1包已足夠。床墊最好買大Size,如瑪麗的要求,如果太細張佢會要求你買過。在醫院樓下的用品店買,價錢好貴!)

產後房袋-
1) 個人梳洗用品:牙膏+牙刷+杯;洗面及面霜;潤唇膏;梳;髮夾橡筋;洗頭水/沖涼液;肚紋羔。
( 視乎個人需要,其實如果生完唔會用生水沖涼的話,基本上洗頭水/沖涼液都唔洗帶)

2) 哺乳Bra; 即棄乳墊;網褲; 拖鞋;襪; 面巾(數條,生完好多汗);大毛巾
(生完未必咁快上奶,所以即棄乳墊未必有用,但以防萬一可以帶定幾個。孕婦雖然大汗,但醫院的冷氣更大,基本上係醫院好少話會攪到成身臭汗。大毛巾如果自己無用,都可以暫作BB包被,以免因為醫院的冷氣大而冷親。)
 
3) 廁紙;廚房紙(Kitchen Paper);消毒棉花;沖洗器
(廚房紙真係好好用!可以用嚟代替紗巾餵奶,咁就可以減少係醫院要洗紗巾的問題;另外,用來如廁也不錯,因為紙質厚,一定唔怕有紙碎而引致發炎或抹唔乾淨的情況)

4) 保溫杯;鎖仔;吹氣水泡仔
(政府醫院的小櫃是要另外加鎖頭上鎖的,所以需要自己帶鎖仔把貴重物件鎖好!吹氣水泡仔好好用,尤其對陰道生產的孕婦,坐住佢傷口無咁痛!唔洗買好貴,買個最細Size嘅BB水泡已OK,最緊要係唔好100%吹氣,約60-70%便OK)

5) 手提電話+叉電器+相機

BB用品袋 -
紗巾6條(我用廚房紙代替,所以沒有帶紗巾);初生尿片1包;濕紙巾1盒(換片用);思詩槳濕棉數片(必要時用來幫BB抹面/手);包被1張;羊毛底1件(怕醫院冷氣太大,不過我上次都無帶)

出院時才用的物資(可以在入院的第二天才叫家人帶去醫院)-
孕婦出院衫(我都係著返入院果套)
BB衣服(和尚袍內衣;長袍/夾衣;手套仔;腳套仔;包被;帽)
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()