之前缺席咗2次嘅Gathering,今次再參加,原來已經是2歲Party了,時間過得真係好快,眨吓眼,個個b都長大了很多,記得第一次出席活動還是手抱或坐bb車出席,現在已經個個b都識自己行自己走了,想捉都捉唔住呀!

話明是2歲Party,蛋糕當然唔少得!除了這個靚靚鴨鴨蛋糕外,每個小朋友都有一個屬於自己的cupcake,攪手真係好有心思!



Beku一知道有蛋糕食,就圍著長枱不願走開,當她拿上屬於自己的cupcake時,就梗加笑到見牙唔見眼,唔洗引都笑得咁𤌴爛,證明甜品永遠是小朋友的致愛!






今日同Beku傾偈,佢竟然同我講:「等妹妹出世,用大大機機整糕糕比妹妹食呃!」嘩!我聽到都好驚喜,一來佢可以咁有條理講一句咁嘅說話,二來聽起來佢好似好錫妹妹咁喎!跟住我就話:「好呀!等妹妹出咗世,等媽媽傷口好返晒,我地就用大大機機整糕糕呃,但係Beku會唔會好驚走咗去架?」(大大機機即係KA, 最近兩次我開機佢都喊住咁走話驚驚,就連最近我用普通的手提Mixer佢都驚到走入房搵船生!)佢嘅答案係:「唔驚,用大大機機唔驚。」哈哈!聽住先!不過我都好期待有一日可以同Beku一齊整餅,來一個親子樂!
arrow
arrow
    全站熱搜

    travelcake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()